Vrácení zboží a reklamace
JAK SNADNO REKLAMOVAT ZBOŽÍ NEBO ODSTOUPIT OD SMLOUVY
Vámi objednané zboží nesplňuje vaše očekávání, je poškozené, nebo ho chcete reklamovat z jiných důvodů? Za tuto situaci se omlouváme a rádi vám s tím pomůžeme.
Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.
Vrácení přepravní službou
Vždy nám napište email na popupbag@email.cz se zprávou, která bude obsahovat následující údaje:
Informace o objednávce
Jméno
Příjmení
Telefon
Organizace
Číslo objednávky
Datum objednávky
Informace o výrobku a důvod reklamace
Název výrobku
Množství
Výrobek je otevřen Ano/Ne
Obrázky (Pro snazší vyřízení reklamace prosím nahrajte fotky produktu do přílohy emailu).
Důvod reklamace, prosím uveďte podrobnosti.
Uveďte zboží do původního stavu, pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu.
Zboží pám pošlete na adresu:
Pop up crew s.r.o.
Boženy Němcové 2405
415 01 Teplice
Vrácené zboží považujeme za doručené pouze v případě, že bude přepravní doklad potvrzen z naší strany naším zaměstnancem a opatřen firemním razítkem. Kurýři často řádně nepředají zásilku a ta se ztratí.
Přišel vám výrobek poškozený, nebo jeho kvalita není dostačující?
Pokud vám dopravce doručil poškozenou zásilku, je nejdůležitější zapsat tuto informaci do předávacího protokolu s dopravcem. Poté nás co nejrychleji informujte a současně vás prosíme také o fotku poničené zásilky. Všechny informace nám pošlete na email popupbag@email.cz.